appppelapelsiiin

jajo här sitter jag och käkar en bapelsin.
har inte bloggat på ett par dagar I knoooow, men ni har inte missat så mkt.

Skolan har dragit igång efter thanksgiving break och för att fira det har jag typ sjuhundratusen sidor med läxor. Alltid lika trevligt!

Träningen idag var kul, gymmade efter och så, så det känns bra!;)
Match imorn!! Mot Colorado Christian's JV. Dem ska vi ta!:)

Har bara en klass och den är 10.30 så det blir en najsig daag!

Vet inte riktigt vad jag ska säga, har tappat flowet med bloggningen men det kommer nog strax tillbaka ska ni se ;) Hoppas allt är bra där hemma, saknar er!

Puss och kram



jag innan skolan imorse.
mina outfits i skolan varierar rejäääält.

Ena dagen kan jag vara helt piffad och dagen efter kommer jag i stora mjukisbyxor, hood-tröja, uppsatt hår, noll smink och sneakers.... jag gillar ändå de dagarna. kanske för att jag har de typ 4/5 dagar i veckan haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0