another w

Yes vann med ca 15p. :)
Gabbi fick en armbåge i fejjan så hon åkte till sjukhuset och hon har brutit 2 ben i ansiktet och hennes ena öga är så svullet att hon inte kan öppna sitt öga en millimeter. Måste visa bild sen, helt gallet.

Så det var meningen att jag skulle plugga lite matte efter träningen men vi åkte till sjukhuset istället och var med henne och sen for vi till Perkins, hon hade till och med problem med att äta soppa. Stackarn.. Hon kommer inte kunna spela på ett bra tag heller (vet inte riktigt hur länge men de sa minst en månad) och det är sjukt synd eftersom hon är vår point guard och en av våra bästa spelare...

Men men, vi kämpade bra även efter hon gjorde illa sig så vi löser det på något sätt :)

Annars har det inte hänt så mycket mera, killarna vann också :)
Imorn har vi en ledig dag från träning, men jag ska nog gymma ändå, är inte så trött eftersom speltiden var en aning begränsad haha..

Nee nu ska jag duscha och sen sängen, börjar 9 imorn!:)
Puss o kram!


Hennes ansikte ser en aning annorlunda ut nu.....
Don't worry about my face........ någonting gick väldigt fel på den här bilden haha..

Kommentarer
Postat av: Emma

Usch det lät som en jobbig skada...



(Ps. Skrattade hur mycket som helst åt din ordvits om att vår julgran inte var mycket att hänga i granen... jag tror att vi har samma dåliga humor haha :P)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0