4 underbara timmar..

..av sömn.

Kändes som ungefär 5 minuter.

Då hade jag gateway, sen fick jag hets göra klart hemprovet i ToC, ha lektioner och sene tt helt oförberett matteprov (trodde det var på onsdag)

Det är sånt här (försvunna uppsatser och oförberedda prov) som förgyller vardagen lite grann.
Alltid så fruktansvärt ROLIGT!

Jag känner lyckan bubbla inom mig.
För det har också kommit en massa snö och det är 700 minusgrader.

Anywayyyy, fick julkort av farmor och farfar idag och det förgyllde min dag på riktigt och vi har möte om 25 minuter, bara möte, ingen träning. Ska få pengar, och det tackar man ju inte nej till. (Pengar för mat eftersom kafeterian är stängd under jul och vi är strandsatta här i underbara Sheridan, WY.)

Nu sitter jag och lyssnar på keepin' it gangsta och känner mig allmänt cool.

 

Peace out man


Bara för att förmedla att jag inte har vart en gnutta ironisk i detta inlägg

man måste ju hålla humöret uppe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0