noo!

min sladd till datorn passar inte i adaptern!!! vad ska jag göra?haha aja, får försöka fixa det på något vis men bli inte oroliga om jag inte blogar på några dagar ;)

har gjort placement test nu och det gick tydligen jättebra, fattade inte så mycket av resultaten med de sa att de var bra =)
Sen hade jag möte med en student advisor och bestämde vilka kurser jag ska läsa, jag ska läsa General Studies fram till jul, det blir nog jättebra, många roliga kurser!

En där man lär sig vara träningsinstruktör, sen matte (bööhhh), interpersonal communication, ja...kommer inte riktigt ihåg allt men jag skriver mer sen när jag har batteri, är lite stressad nu :P

min rumskompis har kommit också! hon hade ett lite konstigt namn så vet inte riktigt vad det var, men hennes famlj är här och hon har världens sötaste lillasyster haha.. fast hon verkade jättetrevlig också =)

Aja, skriver mer sen när jag löst det här ;) har tagit lite kort på rummet också som ni får se!

Nu ska jag gå, puss o hej leverpastej

Kommentarer
Postat av: Helen

shooo kussen :D gud va kul allt låter! skit bra att du skriver så vi får hänga med i allt du gör där borta :) haha ja australienare e fett trevliga alltså :p pusspuss

2009-08-27 @ 16:20:11
Postat av: Anonym

heej helli!:) hahaha jaa visst är dom?? hade nästan glömt våra kompisar haha :) hoppas allt är bra med er!! Är du i uppis nu??:) puuuss!

2009-08-27 @ 16:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0