good morning!

God morgon!
Ja, jag vaknade nyss. 10 på morgonen är klockan här :) sköönt att sova ut!
Ska snart börja packa in mina grejer i garderoberna, ska möta gabby och Coach McCarthy 11.30 :)

Glömde bara säga en jättekul sak igår, i November så ska vi ju till Colorado och spela en turnering i 4 dagar och samtidigt, en av de kvällarna, så ska Denver Nuggets spela mot LA Lakers, så vi ska typ och se den matchen!!!:D
HUR KUL SOM HELST JU :D

Men men ska börja packa upp nu, måste på walmart idag och fixa lite grejer, typ större lakan och så haha.
En till bra grej, jag slipper köpa basketskor, träningsgrejer, mjukiskläder, boll och allt sånt, för de ska vi få här gratis:)
svinbra ju.

Förresten, JÄTTEKUL att ni kommenterar:D  jag vill att alla som läser ska kommentera, okej? haha
jag måste ju bli lite uppdaterad vad som händer där hemma också!

Lovade bilder men batteriet är dött och jag har inte ännu hittat en elkontakt i rummet... haha

Jaja, so long!! Lär ju skriva här oftaaa bara för att få använda svenska haha. Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: erica

Vad bra att du har det kul där borta! Idag fick vi prova STUDENTMÖSSOR!! :D Ville bara säga det ;) Ha det bra! Kram

2009-08-26 @ 19:47:41
URL: http://ericaa11.blogg.se/
Postat av: fanny

hahah erica:) idag fick jag stryk av annica grafström på träningen, är helt mörbultad :P



shit vad kul att se denver mot lakers!! jag är ju inte avis alls.. har du träffat din rumskompis än? :) MISS YOU <3

2009-08-26 @ 20:56:30
Postat av: moa

Vad kul att du har det bra! Lycka till med allt där borta nu och ha the time of your life ;) kram!

2009-08-26 @ 21:29:39
Postat av: Rebecca

¨Vad trevligt du verkar ha det Johanna! Hoppas du trivs bra:)

2009-08-27 @ 15:13:03
URL: http://rebecca1.blogg.se/
Postat av: Lovisa



man blir ju som ganska avis på dig, speciellt när du ska se denver lakers... :p

Hoppas du har det super, miss you! pussss

2009-08-28 @ 10:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0