FRAMME!

ÄNTLIGEN!!!!

Har inte vart en enkel resa....
Började på arlanda där jag träffade elin och hade det trevligt innan jag klev upp kl 4 för att åka till Amsterdam, än så länge var allt frid och fröjd :)
Sen när vi skulle kliva på flyget till Atlanta började kaoset, duktiga jag hade glömt ett livsviktigt papper hemma som man typ var tvungen att ha för att komma på planet.... yes!

Så först skulle jag inte få komma iväg, men det löste sig efter att jag fick snacka med nån american officer typ. Sen åkte vi i 9 timmar (sov inte en blund) och sen var det då tullen, då hade jag tagit fel blankett så snubben sa att jag kunde bli arresterad, wiho!
Sen eftersom jag inte hade det där pappret så fick jag vänta i typ 100 år på att någon skulle hjälpa mig och till slut gick ju det också, jag fick komma in i landet!!!! iwiihooo......

Där hade jag rätt ont i skallen. Väntade efter de 2 timmarna i tullen 3 timmar till i Atlanta, hann lugna mig lite ;) och då blev jag nervööös, för första gången! Men jag gick på flyget till Billing och 3 och en halv timme var vi framme, vi var lite tidiga så efter ett tag kom Coach McCarthy och plockade upp mig och killarnas coach plockade upp en kille från Belgien som också ska spela här, så vi åkte till något sånthät typiskt amerikanskt BBQ-ställe (applebee's, kan det heta så?) och käkade, för vi skulle vänta i 2 timmar på en tjej till som skulle med till Sheridan =) Så till slut kom hon, en supertrevlig tjej från Australien :) Träffade även 2 tjejer som är sophomores och de verkade också jättetrevliga=)

När vi kom fram till Colleget visade Coach oss hallen där vi spelar och gymmet, hallen är helt sjukt fin!!!!
iaf, sen gick vi in i våra rum, min rumskompis har inte kommit än utan kommer om några dagar så jag är all by myself!
rätt skönt ändå :P klockan är typ 2 på natten här nu så ska nog sova snart... har knappt sovit på ungefär 30 timmar, festligt.

Imorgon ska jag och gabby (australiskan) käka frukost med Coach McCarthy 11.30, sen ska vi ha ett placement test, sen möte med hon som man bestämmer kurser med och resten av dagen är fri! Vi börjar inte träna med laget förrän i Oktober fick jag veta idag, precis som vi trodde då :)

Nu blev det en hiiimla massa text, lovar (nästan) att det blir lite roligare med bilder och så nästa gång! Nej nu ska jag bädda ihop och hoppa isäng, saknar er alla där hemma redan jättemycket!!!!:) Men tror det här kommer bli super, på fredag skulle vi ha nån retreat eller vad det nu hetter med tjej- och kill laget så vi lär känna varandra =) blir great!

Aja, nuuu ska jag sova! gud så skönt... puss o kram skumbanan!

Kommentarer
Postat av: din bästa vän

bilder snarast!!! åå saknar dig redan pussgurka

2009-08-26 @ 10:02:09
Postat av: Porris

Hej Johanna!! Åh vad spännande! Och typiskt och roligt och underbart! Haha vilken start liksom ;) Men bra början bättre slut (fortsättning) Verkar ju som att du har kommit till rätta ganska bra :D SUPERDUPERROLIGT I ALLA FALL! Du kommer fixa det där hur bra som helst!! Massa lyckosparkar och pussar till dig!! <33

2009-08-26 @ 13:00:33
Postat av: Clara

Tjo kussen! Det låter verkigen sjukt bra! (Kanske vissa jobbiga små saker men :p) Skriv snart igen :) KRAM

2009-08-26 @ 13:51:32
Postat av: ylva

Haha naaw lillgummsan, vilken jäkla resa! men så fruktansvärt bra att allt verkar bra, längtar efter att höra mera! diggar namnet på bloggen åxå, bra jobbat mammsen :D här i malmö är allt bra så du vet, men vi får höras snart. Ha det så jättebra, saknar dej ! kram ylva <3<3

2009-08-26 @ 17:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0