What up Gangsta

Fick ju all Idris musik..



... oh noooo! haha.

Förövrigt har detta vart en bra dag gällandes få svar av coacher! Har fått 5 mail och alla är positiva!
De vill dock ha DVD av mig när jag spelar. Kan bli lite knepigt eftersom jag inte spelar så många minuter per match. Jag säger att jag kan komma och provspela, hehe. (helt okej eftersom alla skolor hittills ligger i new york eller i florida. hehe)

deeet är väl okeeeej mapa? hehe, det önskar jag mig i julklapp.

Nu, back to hoooooomewoooooork! vad gör man inte för att ha några dagar lediga, bara ha kul liksom!!:)

Ciao

Kommentarer
Postat av: fanny

vänta nu vad är detta? jag hoppas inte du ska stanna längre därborta!??! jag sliter ju för att klara mig till maj!!!! inte okej.

2009-11-10 @ 11:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0