what a wonderful day

ja, en helt otroligt bra har det varit idag!
allt har vart super förutom möjligtvis mattelektionen där jag fattade nada.

Hade på känn att det skulle bli en seg-dag,
men då ringer dawne och frågar om jag ska med ut och springa.
precis vad jag behövde! Så vi for ut och sprang, villade bort oss rätt rejält så de blev lite längre än väntat haha.
Sen for vi till walmart, jag köpte oatmeal och en massa färsk frukt. :) Och lite linsvätska och såna grejer.

Sen hade vi möte med Kirstie, min advisor. Vi bestämde klasser för nästa termin. Jag ska ta Matte och Engelska (för att kunna gå över till en annan skola redan nästa år om jag vill), sen Human communication, Personal Wellness, Weight lifting och sen.....

Så ska jag dansa Zumba!!!!

OCH!!! jag ska ta privata sånglektioner!! hahahaha.
Min kommentar för det var "do I actually have to sing for my teacher?"
Och yes det kommer jag behöva. Men ingen mer än han, tack och lov.

 

Får se vad som blir mest spännande, Zumba eller sången.... Kommer nog få mig många skratt på båda två.

Och hur dessa två klasser är transferrable, men inte den matteklass jag går i nu är det....... förstår jag inte riktigt. Men så är det. Och jag klagar då inte! Har fortfarande några credits jag måste fylla men det är nog lugna puckar. Hittar nog något. Haha, nästa termin kommer nog bli kul.

 

Ikväll blir det tidigt för vi har lifting imorn kl 7.... ha de bra där hemma.

LOVE / Jo.


Kommentarer
Postat av: Emma

Zumba? VAD är det för dans?? Typ nåt afrikanskt? Haha låter roligt iaf :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0