watch out i've seen that type before

GRATTIS PAPPA PÅ FARSDAG!
du är världens bästa pappa :)


Holy moly jag sov alldeles för länge idag!

11.47 är numera länge för mig...
Har aldrig riktigt förstått de som får panik över att sova länge.
Men nu förstår jag! Halva dagen är borta ju!

Inte för att jag har någonting att göra idag förutom att plugga och tvätta, och det sover man ju ganska gärna bort.

Igår kväll gick jag till micki och pavlina ett tag där de va lite folk, sen gick jag, dawne och lea till Lea's villa och såg på film, baby mama, så jäkla rolig film!

Sen gick jag och dawne till mitt rum och kollade på vänner. Och det är ju så förbannat bra så jag kunde inte sluta kolla så somnade efter 2 typ....

 

Idris var nyss här inne och pratade med sin familj, haha holländska låter roligt (mest troligt så dom tänker när jag pratar svenska men men) och sen jämförde vi belgisk och svensk basket haha.

Nu då? Ingen aning.... kanske tränar lite. Är trots allt inte så sliten efter helgen, haha. Måste jobba stenis nu så:)

 

Heyyyyyyy


Kommentarer
Postat av: Pa

Tackar, tackar det e ju lätt o vara pappa till fantastiska barn!!!

2009-11-08 @ 22:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0