walk it out

Åh! jag är så glad!

Sen jag fick den här datorn har jag typ haft 100 låtar ungefär. Och då är 80 av dem Beyoncé.
Inget ont mot Beyyan - I love that woman.

MEN - nu fick jag Idris musik från hans usb så numera har jag exakt 1001 låtar!

Allt är rap och hiphop men that's the way I like it! Allt jag hade innan var typ lugna ballader så detta är superbt!;)
Har väl hört kanske 10% av alla hans låtar men det är ju bra att hitta nytt haha.

All musik jag velat ha.... den har jag nu!!!! Och musik kan göra en så glad!

Har inte gjort ett skit idag förresten, haha. Ska väl försöka göra en läxa nu.
Imorn, träning igen!!:) Jag funkar inte riktigt en dag utan träning så jag var tvungen att göra lite armisar och sånt nyss. Överskottsenergi kallas det. Det var nåt i hallen så kunde inte gå dit idag.

Puss och kram skumbanan!!:)



November-väder i Sheridan

Min utsikt från rummet; Vår hall - Bruce Hoffman Golden Dome


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0