VINST!

OCH VILKEN VINST!

Vi vann med 107-37....... säger ju kanske mer om motståndet än om oss men vi slutade aldrig spela vårt spel vilket var riktigt bra.

Jag fick spela ganska mycket också, kankse 17-20 min!:) åh vad kul det var!
Hade 13p (6/7 fg och 1/3 straffar), 8 returer, 2 blockar, 1 assist..... och 3 to. haha. Men är ändå nöjd!!

Var ju inte världens bästa motstånd men ändå skitkul.

Efteråt for jag, gabbi och dawne till taco bell och köpte lite middag.
Nu sitter jag och gör matteläxa, en otroligt rolig fredagskväll men andra ord, hehe.
Men de känns lika o få de bortgjort o de blir sängen tidigt ikväll eftersom vi har match imorn också. Shoot around 10.30 och sen har vi match klockan 3 :)

Mot rocky mountain, inte deras varsity utan de lite sämre laget och vi såg dem spela idag, vi borde vinna men man vet ju aldrig! Helt ny match :)

Nu ska jag fortsätta med matten, sen duscha och sen sova.

LOVE! /#44

Kommentarer
Postat av: Pa

Bra med ungefär samma procent på matten och basketskotten! ,Pa

2009-11-21 @ 16:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0