thanksgiving break

träning 6 imorse,
är ju lite segt i början men sen kommer man igång.

Körde till kvart i 8 ungefär
sen blandade jag tvätt med en 2-timmars powernap

Gick och snackade med sångläraren
han frågade om jag sjungit med lärare förut, nähääääädå sa jag

sen frågade han om jag sjungit i kör
JADÅ!! säger jag då

jag har INGEN aning om varför jag sa så.
Jag var liksom med i luciatåget i åttan om det kan räknas som kör.

Iaf, efter skola och asäcklig thanksgiving lunch så gick jag till gymmet, sprang ca 30min och gymmade med Gabbi. Vi kollade på killarnas träninge sen, sen bara häng och nu har jag kollat NBA/College basket i x antal timmar med idris...

Har en enorm hög med ren tvätt som väntar på att få hängas in i garderoben, ska nog ta tag i det snart. Sen sova... sååå sjukt trött haha.

LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0