thank goood

... jag gjorde inte bort mig helt på matteprovet!

fick 94%, vilket är ett A

är det konstigt att man är missnöjd att man inte får över max?
böhöö, säger rätt mkt om svårighetsgraden på vår mattekurs om man känner till min kunskaper inom området...

Nu har vi börjat med nytt kapitel och nu måste vi lämna in ALLA läxor för att ens få göra provet. GUD VA JOBBIGT. jag har egentligen mest glidit igenom med gamla kunskaper i den här kursen. Men nu måste jag faktiskt göra läxorna..

Kollar på golf på tv nu. Tänker som att "det här hade pappa gillat" och låter det stå på. Känns som hemma när man har golf i bakgrunen haha.

Vet inte riktigt vad jag ska göra nu, matteläxa kanske. Hehe, lika o få de bort gjort när de är färskt i hjärnan.
Ska se match klockan 5 och sen har vi match klockan 7!!!!!:):) Är taggad, hemmaplan o allt!
Kommer ju kanske inte få spela så mycet men försöker inte tänka så, man vet ju aldrig och man måste alltid vara redo! Om inte så hjälper vi till från bänka ;)

Nu ska jag nog gå o göra mig lite oatmeal. Är lite smått addicted till det med brown sugar. Det andra smakar inte gott haha.

Wiiiieee nu hörde jag ett svenskt namn på golfen haha.

HEEJDÅÅÅ!

Go Lady Generals!



alltså, allt är verkligen stort i det här landet.

Kolla blåbärna liksom. jämför med min nagel. ENORMT.
och de smakar inte som riktiga blåbär heller :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0