ont de gör ont, de gör inte en stund på natten men inte på daan...

... O ALLA OMKRIIIIIIIIIING, DE MÄRKER INGENTIIIIIIIIIIIIIIIIING!

Okej, det kanske inte riktigt är så.
Men idag har vart en OND dag.

Det var som att alla jävligheter som jag stängde ute under lyckans dag, de kom idag!

Min höft (båda sidor) är lite smått kaputt efter löprundan. Var är Micke Sandberg när man behöver han som mest?
Tror inte de är så farligt dock. När jag har såhär ont (det är smärta vi talar om) brukar de gå över rätt fort. Jag känner min höft vid det här laget... var väl en sisådär 3 år sen det började nu? Underbar känsla. NOT.

Sen på träningen började min pelle (åh, namnet är så mkt mer fridfullt på engelska, kan faktiskt säga ordet achilles.... fast när man verkligen börjar tänka vad som hände med akilles häl...., aaaaaahhhhhhhhhhhhhhhh)
Men iallafall, "den där" började göra ont. Fattar inte varför för jag har ju bytt skor och så. Men den ville nog bara jävlas.

Och sen. Så krockade mitt och Mandy's knä och det var mitt knä (såklart) som fick ta smällen. aj.
Men det går ju också över snart. Men ja, lite smått invalid känner jag ju mig. Nu har jag klagat klart.

Eller, bara en sak till. har matteprov imorn. Inte okej asså.

Och nu tappade jag ner min ispåse på backen, vattnet droppar...........
(kom o tänka på spökhistorierna vi sa ni vi var små "blodet droppar, blodet droppar....")

Strålande.

vilken UNDERBAR dag!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Lät inte som nån bra dag! Hoppas det känns bättre snart, och lycka till på matteprovet i alla fall :)



Haha förresten jag kan väl visst utge mig för att vara arab: bara att slänga på burkan så syns ju varken hår eller ögonfärg :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0