nothing wrong, nothing right

ett ord idag - träningsvärk!

Så det är ajaj på ett annat sätt idag.
Förutom höften då, det är samma gamla men förhoppningsvis blir de bättre imorn.

Fick höra idag att jag blivit mkt bättre på engelska wiiihooo... "du var ju inte dålig i början men nu låter du ju typ som en amerikan" bättre än så blir de ju inte!

Dock hakar man ju upp sig kanske 300 ggr per dag fortfarande men men. Jag gillar när man kommer in i flow.

Och vem sa att Wyoming-väder är så kasst? Idag hade jag lätt kunnat gå i shorts utan att frysa. Och det är den artonde november.

 

Gjorde matteprov också, antingen spikar jag det (typ) eller så har jag alla fel.

Lite ovisst där alltså.

 

Träning gick bra, var lite sega dock.. hela laget. Men ingen lifting imorn bitti och lätt träning borde göra susen!
:) Neee, vet inte om ja har så mkt mer o säga för tillfället. Matcher i helgen igen :):)

Study table 2 timmar nyss, alla läxor bortgjorda wiihoooo

Nu blir det duschen snart, tjollavippen

 




p.s. en sak till..... hade på mig min nya kappa igår. hade den hela dagen och så. Idag skulle jag ta på mig den igen. Såg då att en prislapp dinglade så fint i armhålan. Strååålade, johanna....


Kommentarer
Postat av: Smse ^^

Hej! :) Gillar du min nya frisyr bättre än min gamla? ;D Länkar till inlägget så det tar max 1 minut att svara! Hoppas allt är bra med dig! Mvh Smse ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0