mondaymondaymonday MÅNDAG

vaknade, kors i taket, PIGG imorse!

Aja (nu menar jag alltså min roomie som heter så, inte aja som i "jaja".. gud vad det där är tjorvigt haha) gick upp kring halv 8 och jag kände "shit har jag försovit mig eller? Jag skulle ju kunna hoppa ur sängen nu!"
Och det händer inte ofta att jag känner så halv 8 på morgonen ska jag säga er.

Sov iaf till kvart i tio, gick upp och gjorde lite oat meal - muuums! Och jättelätt att göra.
Måste bara köpa en sånhär måttgrej, de har ju inte deciliter och sånt här. Fick sno någons sån grej från köket.

Hade ju ingen gateway idag för min lärare skulle på nån kontroll med sin nyfödde son, och nu fick jag veta att mina coaching-class var inställd också. Så vad ska jag göra nuuu?

Plocka in tvätten i garderoben har jag gjort, jag har till och med sminkat mig! Har nästa lektion om 45 min och lunchen öppnar om 15 så kanske går och äter då.

Ingen träning idag - coach's fru ska ju föda barn.
Fattar fortfarande inte hur de kan vara så säkra att han/hon kommer idag men men... Today it is!

Menelimen
 
See ya later alligator
nu ska jag äta lunch!!


min frukost!
(och åh nej, har jag blivit en sån som tar kort på sin mat bara för bloggen???? haha jag var nog mest uttråkad)


Fint väder idag!! Och om jag har glömt att säga det så är snön borta sedan läääänge.
Har faktiskt vart soligt och fint hela förra veckan så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0