min edvard, var är du?

Fasen, det är ju FÖR ATT JAG BLIR SÅHÄR som jag har vägrat se twilight.

Köandet i 1½ timme och allt var TOTALT VÄRT för att se new moon.

Men nu kommer ju frågorna:

- Kunde de inte valt lite fulare skådisar?
- Varför måste jag vänta ett helt halvår innan nästa film kommer ut?
- Hur fasen kan Jacob vara född 92?
- Och hur kan han vara så snygg?
- Varför grät jag under en hel halvtimme, men ingen annan?
- Varför kan inte alla killar vara som Edvard? (ja, helt ok om ni är vampyrer. sprolla liksom)
- VART FASEN ÄR MIN EDVARD? borde ju vara lag att alla tjejer ska ha en.

Jag vet att jag typ är 300 år sen med att älska twilight, men nu är det såhär.
Tänkte säga bättre sent än aldrig men de är fan bättre att aldrig börja haha.....

Nu ska jag nog köpa alla böcker.
Och leta upp Robert Pattinson och börja stalka.


typ.

asså jag är ju inte såå besatt. Imorn kommer allt va som vanligt igen.
De är ju liiiiite för läskiga för min smak, helst kan man ju skippa de våldsamma bitarna och bara visa när de är puttinuttigt lyckligt kära. (Jag väljer bara att kolla på de bitarna genom att gömma mig under jackan och hålla för öronen under de läskiga. Kan också vara därför jag älskar de så mkt.)

Nu ska jag gå och sova, imorn är det vilodag, får se om jag tränar nåt eller om de bara blir plugg.
Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0