lilla lilla lista, kom lilla lilla lista

Förlåt för BOMBNING på hög nivå med inlägg nu ikväll. Men det får ni ta liksom, för min trötthet är som bortblåst. Och så kände jag såhär "jag känner för att göra en lista", så nu ska jag göra en lista.

Here we go.


ALLMÄNT...
Namn: Johannapanna91
Piercingar: Nej
Tatueringar: Nej, måste dock säga att jag är sugen
Längd: 182 cm
Skostorlek: 400-41
Hårfärg: Blond
Är du kär i någon: Nej
Önskar du att du bodde någon annanstans: Nej, men jag önskar att var jag bor var närmare hem.
Tänker du på självmord: Nej. Gud nej.
Tycker andra att du är attraktiv: Det får ni väl fråga dom om.
Vilket shampoo använder du: Sebastian - Penetraitt (läs nu noga så jag får vara lite nöjd - för blööö vad det är mt pengar för ett shampo!!!)
Vilken parfym använder du: Fruidelicoius! Make Up Store's.
Vad är du rädd för: Oj, typ allt.
Gillar du att tvätta: Det är inte så farligt! Inte det roligaste som finns kanske men inget som stör mig.
Gillar du Berg-och-Dalbana: Som sagt, vad var jag rädd för? jo, allt. Men nja. Bättre än fritt fall och sånt trams iaf. Inga loopar dock. (Ylva har fortfarande inte förlåtit dig haha)

SENASTE...
Film du hyrde: Say whaaaaat. öh. ingen aning det var nog i sverige.
Film du köpte: He's just not that into you
Låten du lyssnade på: Sen en tid tillbaka med Melissa Horn spelas nu
Låten du hade på hjärnan: Youäll be in my heart - Usher haha
Låten du laddade ner: ??
Personen du ringde: Gabbi
TV program du tittade på: NBA, om det räknas?
Personen du tänkte på: Gabbi när jag kollade vem jag ringt sist?

FAVORIT...
Mat: åhhh. kött, klyftpotatis och persiljesmör. Ma&Pa ni vet vad jag vill ha när jag kommer hem?? haha
Låt: Omöjligt att välja en.
Sak att göra: Spela basket.
Sport: Innebandy? NOT. Basket såklart!
Dryck: Boooring men jag diggar vatten.
Kläder: Skönast e ju mjukisar. Men annars bor jag i jeans och sånt.
Film: Love & Basketball, Notting Hill, The notebook och Dirty Dancing
Bil: ahhmen, så länge den går o köra? (är desperat efter bil här eftersom det är det enda sättet att ta sig fram!!)

ANTAL...
Gånger du varit kär: Oklart
Gånger ditt hjärta brustit: Aldrig, vad jag vet
Hjärtan brustit på grund av dej: Aldrig, hoppas jag
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Ingen aning...
Ärr du har på kroppen: 2-3 stycken kanske. Mini-små dock.

SENASTE...
Bok du läste: Min personal training-bok
Personen du fick mail av: Fanny
Personen du fick brev av: Farmor och Farfar
Personen du fick sms av: Mandy
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Men gud... Någon gång kring min student skulle jag gissa.

ÖVRIGT...
Vad har du gjort idag: Sovit, varit i skolan, ätit, pratat svenska (!!!!), tränat, ätit, pluggat.... och lite så
Var det kul: Vissa saker är ju roligare än andra
Hur tidigt stiger du upp: Beror ju på när jag måste. Så sent som möjligt dock.
Gillar du att slåss: nejnej
Vad ska du göra ikväll: Sova

Är du seriös: Beror ju helt på situationen
Vad är du allergisk mot: Cigarettrök
Var har du ont: Vill inte känna efter
Använder du hårspray: Ohja, msåte hålla babyfjunen på plats
Kan du stå på händer: i en millisekund kanske
Favorit serie: Friends

ÖVRIGT MER...
Salt eller socker: Salt på mat - annars är det ju gott med socker.
Gillar du ketchup: Ibland. Är inte som gabbi dock ;P
Är du glad nu: Javisst
Var du glad igår: Jag var inte ledsen iallafall
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Jaa, mamsen min
Vad dansar du till: Mycket
Stockholm är: långt borta
Göteborg är: mysigt
Kan du sjunga: klart jag kan, men låter det bra? annan fråga.
Mer värt än guld: tid med familj och vänner..... lycka.
Spaghetti eller makaroner: Makaroner
Ett land jag helst vill besöka: Australien
Ska bli skoj: Match på fredag!!
Ska inte bli skoj: Matteprov imorn
Sparar till: Spara? Inte riktigt min grej. (men borde bli)
Väntar på: att säsongen ska starta. värme. att få träffa alla igen. att jag ska bli trött någon gång.
Pålägg som gäller: jordnötssmör
Dagens dryck: Ja, jag tog ju som sagt en läsk till middagen!!! Spriten (haha inte sprit, utan sprite) som räddade mitt liv, typ.


Jaha, var det slut där? Det var det då.
Ska gå och lägga mig i sängen och lyssna på Håkan nu.
Passar på att lyssna sönder svensk musik som Håkan, Lasse, Melissa Horn osv. när Aja inte är i rummet. Haha för någon dag sen spelade jag "aldrig ska jag sluta älska dig" med jonas gardell.
och Aja säger "Jo, what is this???? Swedish musical???"


ooooooops sorry, kan kanske förstå att den kanske inte är superbra om man inte förstår ett dyft.
NU SKA JAG SOVA BANNE MIG.

GOD NATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0