killar, killar

...vad gör de annat än pillar?

Hahaha emmelie kommer du ihåg?


Näää men asså killar, ibland är dom så trööööööga haha.
Jarrell kommer in i mitt rum kring 9, vi skulle göra interpersonal communication läxan som jag helt glömt bort. Vi gör den, jag är klar lite innan honom.

Säger att jag har bråttom och måste hoppa in i duschen.....
....okej... säger han

.........också sitter han som bara kvar.

.....är du klar snart? frågar jag
"snart"

men okeeeeeeeej. Jag tänker inte direkt börja klä av mig och hoppa in i duschen när han är där. Så jag fick vänta...trög. haha

Jaja jag hann iaf. Har lektion om en kvart, måste gå till Kirstie också (min advisor) för at fråga lite grejjor. Sen lunch och då ska jag få min telefon som jag glömde i gabbi och dawnes rum igår kväll. Otroligt nog har jag knappt saknat den :)

Näänu, nu ska jag gå.
Är fortfarande nervös för tv-showen idag!!!!! iih

 

tjollahej


Kommentarer
Postat av: empis

hahaha nog gör ja!

2009-11-03 @ 20:29:36
URL: http://emmmeliel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0