imorgon...imorgon....imorgon......äh, jag tar det imorgon.

Så har jag tänkt i ungefär en månad nu.
Med att byta linser.

Idag på walmart skulle jag signera kvittot.
"Do you need glasses or anything??" säger då tanten i kassan.

okej, imorn SKA jag byta linser. Jag kan ju lika gärna gå utan nu, det är lite suddigt i kanterna om vi säger så.

Shoppade massor av nödvändigheter (mat) och onödigheter (smink)
så nu är kylen full med frukt, yoghurt, juice och vatten medan frysen är full av maaaaat
och jag kan bli snygg!

perfekt ju.

Nu däremot är jag inte så het. Har inte duschat efter träningen än.... Och jag sitter här och hickar. Har försökt alla knep men funkar ej.

Förresten ringde en coach idag
som undrade om jag har något emot att komma o hälsa på skolan, I New York.
"EEHH nääääää verkligen inte!!!!" svarade jag då. typ.

Nu ska jag duscha. 6 a.m. träning imorn.
Det är tidigt det.

Pusshej


laget innan new moon


Kommentarer
Postat av: reb

Du verkar då ha det kalasbra!:) Sverige/Luleå är somvanligt så du missar inget^^ Hoppas du har det bra!

KRAAM

Räkbräk:)

2009-11-24 @ 13:33:21
URL: http://rebecca1.blogg.se/
Postat av: Clara

Hej hopp igen! Fasen det här med att läsa bloggar är skitsvårt! Men nu har jag uppdaterat mig lite iaf :) Måste säga att jag tycker du är grym på att skriva faktiskt! Det är liksom aldrig för mycket men ändå alltid kul :) Inte alla som lyckas balansera det :p Sen är det bara otroligt kul ATT du skriver så man har en chans att hänga med överhuvudtaget :) Och sen att allt verkar kalas vet väl du om någon så det behöver jag inte drälla på om. Men kul så TACK typ för att du skriver och tänker på dig här från underbara härliga sverige ska du veta! KRAMAR!!

2009-11-24 @ 23:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0