I gotta feeling that's tonight's gonna be a good night

Todiloo

Lifting 7 imorse, sen en nap...... som var otroligt svår att vakna ifrån.
Sen lektion, lunch, biljard och pingis med Micki

Sen häng i vårt rum med CeCe, Aja och Gabbi.
Nu packning.... snart träning. Sen study table, mer packning, förhoppningsvis en sväng till walle (mitt nya walmart)

Sitter nu och lyssnar på whitney houston - I will always love you.
Man blir ju lite sådär avis på hennes röst.....

Imorn 6a.m. åker vi iväg till Colorado Springs!!!:)
Stannar på vägen på Nike Outlet så jag kommer nog vara i himlen.
Sen träning på kvällen i C.Springs, match torsdag, fredag, lördag och även NBA på fredag! Kommer bli en kanontur det här:)

Om jag känner mig själv kommer jag nog skriva här igen, annars får ni ha det så bra där hemma medan jag är borta;) puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0