HEMMA!

Eller ja, hemma och hemma.
Jag och Aja ville inte säga "home sweet home" så det blev "dorm sweet dorm"

Men här är vi iallafall!
Efter att ha varit borta en månad känns det som!

Orkar inte dra hela fadderullan nu men här är delar av det vi gjort;

- Spelat 3 matcher, vann 2. Vi blev bättre för varje match så det bådar ju gott:)
- Bott i världens bästa hotellrum, supermjuk dubbelsäng för sig själv.
- Vart på Outlet utanför Denver och shoppat loss
- Ätit italienskt på jättemysigt ställe där gabbi hittad en australisk kompis.
- På samma ställe skämde jag ut mig (stolarna var ostabila)
- Vart på NBA-match
- Såg Nuggets krossa Lakers
- Skämde ut oss inför X antal tio-tusen när coach bestämt skulle ta kort i en timeout...(typ)
- Sett både Kobe och Melo spela.... (pretty awesome!!!)
- Villat bort oss BIG TIME efter matchen letandes efter vår buss
- Sett världens invändigt finaste kapell på Air Force Academyn. De hade ett protestantiskt, ett katolskt, ett judiskt och ett buddhistiskt. Ascoola.
- Ätit på världens coolaste mexikanska restaurang i Denver. Det var som ett nöjesfält på samma gång.
- Haft 2 gamla gubbar som sjungit mexikansk musik för mig och gabbi
- Åkt buss..... mååååååånga timmar.
- Träffat Lisa Öberg!! träffades i halvtid på Nuggets-Lakers matchen, ganska sjukt..
- Vart på air force-shoppen. shoppade lite mjukisar och så..

- Villat bort oss (igen) big time på väg till en restaurang

 

 

...............och lite så! Kul har vi haft också. Har ett gäng med bilder som jag ska försöka orka lägga in nu!
(kan tilläga att anledningen till varför vi är så mumsigt fräscha på nuggets-matchen är för att vi hade haft match och inte hunnit duscha.. hehe mums i know)


1. Denver. 2. Laget utanför Outleten. 3. Lea och Micki efter träning. 4. Italiiaaannoo


1. Mitt och Lea's rum. 2. Outlet $19!!! glad johanna. 3&4 Mera shopping-fynd


1. Laget, Air force avademy. 2,3,4: Protestantisk kyrka. Hur fascinerande som helst, jätte genomtänkt!


1&2; katolskt kapell. (änglarna längst fram på första bilden är utkarvade eller vad man ska säga ur samma del material som michelangelo.)
3; En judisk skrift som gömdes från nazisterna under 2a VK. En av 38 rullar som gömdes.
4; Målningar i det judiska kapellet. De var målade av en som överlevde i Auschwitz, han målade 9 målningar på 8 månader och de är målade på guld så de är värda över 1 miljon dollar per målning.

1. Jag i det judiska kapellet. 2. Buddhisternas 3. Nuggets - Lakers

4. HELLO KOBE!!


1. My roomie n' me 2. Keida och Dawne 3. Jag och mitt rosa nuggets-linne 4. Resultat


1. Lisas kompis, jag och Lisa efter matchen!!:) så kul att få träffa någon man känner!!!
2. Laget... mitt ibland vårt eviga letande efter vår buss.
3. CasaBonitas. Super-mexikansk-restaurangen! 4. Mandy & jag

1. Jag på casabonitas. 2. Cam & Tommy (killarna som hjälper till med laget o tränar med oss)

3. Micki & Pavi 4. Dawne kramar träd 5. Gabbi och jag

 


1. Keida, gabbi, aja & jag framför ett vattenfall 2. Påväg in i en läskig grotta.....
3.....som kanske inte ser fullt så läskig ut med blixt på kameran. men det var läskigt.
4. Keida och Gabbi, barn på nytt


Också jag och gabbi utanför en bensinmack på vägen hem.
Ett fint avslut sådär.

Det var ju några bilder det där..... och det finns mer. haha men de orkar jag inte lägga upp. Fejjan kanske. Nu ska jag packa upp och sen sova.

Eller okej, vem försöker jag lura? Jag ska slänga ner alla grejer på golvet och sen sova.
Packa upp göra jag imorn. God natt!


Kommentarer
Postat av: Pa

Kul o läsa, hunnit med mycket, förstår det där med att det känns som en månad. Outfiten håller dock stilen (dvs rosa)

Kram Pa

2009-11-15 @ 10:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0