happy!

Det finns en kille på vår skola som är SJUKT lik Edward Cullen (för mamma och pappa, det är en jättesnygg rollfigur i twilight)

Vi har liksom "haha nämen oj kolla där går edward" i flera veckor.
Idag gick han förbi vårt bord i matsalen och så säger Aja
"Jo, u know he speaks swedish huh?"

JAG BA VA????

Sprang såklart efter han och det visade sig att han bott i Sverige i 2 år, bland annat i Umeå!
Såklart blandade jag svenska och engelska när vi pratade, as förvirrande för vi blandade hejvilt haha. Han hade fet brytning men var ändå helt bra! Han tyckte vi skulle starta ett innebandy-lag... jag ba hmmmm!!! haha.

Det var svinkul iaf, ska lätt snacka mer med han haha. PÅ SVENSKAAA!

Nu har jag matte om 25 min, sen är jag klar för dagen!!!!

Fick MMS från coach, en liten son hade de fått imorse!!! :) Jag kan vara barnvakt när som helst. Jag älskar verkligen barn :) Coach Smiley har en liten på 4 månader också som jag brukar gosa med haha...

Nu ska jag gå. Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: empis

OKEJ nu är jag väldigt avis.....

2009-11-02 @ 22:07:12
URL: http://emmmeliel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0