happy halloween!!!

Har vart en stenkul dag!

jag, gabbi och dawne for till dollar tree och köpte godis för vi fick höra att det skulle komma massa småbarn till campus som gick trick or treating! Så vi delade upp i massor av små söta påsar och gav till barnen när de kom :) Dock blev vi inte av med allt och vi ska ju leva nyttigt nu så vi får se hur det går haha.

Sen gick hela laget (utom Mandy, hon skulle bort) ut och åt middag på sanfords! Jättekul var det, gillar verkligen vårt lag. Sen for jag, keida, dawne, kendahl och lea till walmart.. jag printade ut lite mera foton som jag ska ha på väggen och så :) Kendahl och Lea köpte guldfiskar!! jah blev helt sugen jag med haha. Men har inte så bra förflutet med de där firrarna.

Sen kom vi hit, bytte om snabbt till våra halloween-utstyrslar. Haha, jag älskar oss. Halloween här är ju typ ett tillfälle för alla tjejer att klä sig "så sexigt" som möjligt och liksom komma undan med det. Själv var jag en stor bebis med blöja och hela köret.

Bilder från dagen:


laget på väg till middagen


Lea & Kendahl :)


Jag & Keida


HAPPY HALLOWEEN!


West var Alan från the hangover ;)


Ska föreställa att gabbi matar mig med nappflaska men blev inte så lyckat kanske!


Nu ska jag sova, träning 8.30 imorn!!!
Något fantantiskt är att vi får en extra timme inatt, vi hade visst vintertid här också! Så nu blir tidsskillnaden 8 timmar igen :(

Men istället för att klockan är 23.30 nu så är den 22.30, och det ger ju lite mindre ångest :) wiho haha.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0