gotta stay strong

Förlorade matchen med 15... Men det var mot det bästa laget vi kommer möta på länge så det var väl inte jättekasst för att vara första matchen. De hade en tjej som var grym, hon hade 25 i halvtid. Men sen fick vi stopp på henne lite bättre.. Jag fick spela typ 5 minuter så kan inte säga så mkt om min egen insats..

Men men, hade inte förväntat mig så mkt annat då Mandy är vår bästa spelare och vi är på samma position. Bara att kämpa vidare :)

Match imorn igen klockan 3, shoot around 10.30!

Jajemen, då kör vi imorn igen!!:) Nu ska jag äta, sen sova. Kram




Check Republic and Sweden!

Kommentarer
Postat av: fanny

kör hårt baby, tror på dig järnet!! du kommer vara grym :) saknar dig tusenmiljoner gånger om. love ya <3 <3 <3

2009-11-07 @ 10:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0