gameday!!!

idag har vi vår första match!!!

Jag kommer aldrig ihåg mina drömmar. Men konstigt nog gör jag alltid det dagen innan match!
Första scrimmagen var det att jag inte kunde spela basket. (jag sammanfattar dem kot för det är ju såååå trist att läsa om andras drömmar, i know, men det skiter jag i)
Andra scrimmagen dröme jag att jag, gabbi och dawne satt på en kulle bredvid en motorväg (don't ask why) också stannade det en bil, en kille klev ut och började kissa på oss.

Inatt drömde jag att jag var hemma, dawne var också där, och vi skulle typ flytta jättelångt norrut (det var typ till montana, men ändå samma land som sverige) och vi visste verkligen inte vad i skulle göra med morris. För han kunde ju inte sitta i en bil i typ ett dygn och han vi kunde ju inte bara lämna han.

Så mamma och pappa, snälla flytta inte långt så länge vi har morris!!!! stackarn.

Vaknade nyss, klockan är 19.11 hos er. Känns konstigt. Men den är ju bara 11 här, vilket också känns alldeles för sent men men.

Ska käka pastalunch, ha matte OCH SEN ÄR DET GAAMETIIIIIIIIIIIIIME!!!!!!!!!!!!

:):):) WIHO!!!!!

Love /#44

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0