gameday tomorrow

Jag dunkade inte på träningen, men jag satte ett halvplansskott på första försöket;)

Imorn = vår första riktiga match!!

jag är bamsetaggad. känns som jag ätit en burk med dunderhonung.

Jag, gabbi och dawne gjorde vår pasta till middag idag igen. Bajs-maten i kafeterian funkar ju inte dagen innan match heller!!

Igår var vi ute på the Pony för att fira Kendahl som både fyllde 20 år OCH skrev på för ett bra college till nästa år dagen till ära :)

Bilder:


Birthday cake! (Haha ni vet den där sången "birthday sex, birthday sex..." Pavlina tror att de sjunger "Birthday cake, birthday cake" i den. haha)


Kendahl och Pavlina


Kendahl och tårtan!


En trött och en inte lika trött (Keida och Lea)


Också jag och Micki

Det var en trevlig kväll! Kendahl trodde att bara hon, Mandy och Lea skulle ut och äta men när de kom dit så satt hela laget där och väntade på henne:)

 

Idag har ju som jag skrivit tidigare varit en underbar dag! Vädret var typ superdupet, solen brände i ryggen och man svettades nästan lite i t-shirt. Och det är november!

 

Coach hyllade mig till skyarna för att jag hade A i alla kurser... öh.... han glömde kanske kolla vilka kurser jag har? Typ världens lättaste haha.

 

Nu ska jag kolla på mitt besök i Generals Sports Nation. Kanske måste fly landet efteråt. Vi får se.

Kram på er

 


Kommentarer
Postat av: evalena

vad kul att de går bra för dig i skolan johanna;)

saknar dig fina, snygg du blev på bilden btw :D

Puss och Kram Kärlek.

2009-11-10 @ 12:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0