bästa medicinen är den egna medicinen

Idag efter träning kände jag mig minst sagt hängig.
Jag hade ont överallt, hela vänstra ryggen, båda pellarna (!!), huvudet....
Var sjukligt trött, mådde lite illa och ville inte äta.

Så till middag tog jag 2 kiwisar.
Sen kom jag på!!! "I'm gonna have pop"
Så jag gick och hämtade ett glas med läsk, kan liksom inte komma ihåg när jag drack det sist men oh, vad det hjälpte!

Blev mkt piggare såååå!:) Nu mår jag primeliprima.

Idag har varit en sån här dag när alltid bara har gått fel, ni vet man tappar allt, spiller ut mjölk, kastar tallrikar i matsalen.... ni vet, en sån dag egentligen. (hoppas ni nu verkligen vet och att det inte bara är jag som har såna dagar)

Så jag ska nog gå och lägga mig, matteprov imorn! Kan allt förutom en del, där är jag totallt lost men det är jag inte ensam om som tur var. Ingen, inte ens de jättesmarta, fattade så vi får ju se om det kommer något sånt på provet....

Är så förbannnnnnnnat trött nu!!! ska sova även fast klockan bara är nio..
Har nyss käkat lite oatmeal, maple & brown sugar... mmmm, emma, det var jäääättegoooott!!!!
Haha nä nu var jag dum, jag kan skicka lite till dig om du vill ;)

godnaaaaatt!

(P.s. Mamma - varför loggar du in på skype kl 5 på morgonen er tid? antar att du inte är vaken? du kanske gör det i sömnen)

Pappa - Ifall du vill veta vem som ringt dig när din telefon är avslagen, fråga mig! Speciellt de som ringer mitt i natten min tid. Haha. Jag svarar aldrig dock... Ylva ringde en signal idag också! Kram på er)

 



Nu ska baby-johanna gå och sova. nattinatti.


Kommentarer
Postat av: emma

hahah du kanske får skicka lite oatmeal i julklapp till mig :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0