baby i'm not lost

Hejhå

kom nyss från gabbi och dawnes rum, vi kollade på skönheten och odjuret. Hade glömt hur otroligt fin den filmen är! Lite läskig men jag klarade det, tro det eller ej. Tycker inte om Gaston!!! haha. Det är knäppt att kolla på alla disney filmer på engelska, man kan ju inte sjunga med i sångerna :( Den enda jag kan på engelska är a whole new world i alladin ;)

Middagen idag var B A J S. Seriöst. Fanns ingenting och jag var superhungrig när vi gick därifrån. Vi åkte till Walmart dock och köpte lite mikro-mat och jag köpte även lite mer flingor (special-k ftw!) och oat meals. Det är typ det nyttigaste som finns här så de är ju bra iaf haha :) Ska se hur ofta jag orkar göra det dock.. Det var 50% off på allt halloween godis och jag plockade på mig lite men sen tänkte jag numera min vanligaste tanke "behöver jag det här?" Svaret är allt som oftast neeeeeeej. haha, så blev det den här gången också. Skönt, för annars hade jag bara ätit det för att äta.

Torktumlarna var upptagna idag så jag har tvätt hängandes över hela rummet nu, lite störande eftersom jag städat så fint! Men men :) Förhoppningsvis är det torrt snart.

Och jag har lyckats!!!! Jag har bara väntat och väntat på det. Idag skedde det.
Tvättade mörkrosa lakan som aldrig tvättats förut tillsammans med vita t-shirtar.
Resten kan ni ju lista ut själva ;) Men de var bara tränings t-shirtar och ett sovlinne så det gör ingenting, jag visste ju redan innan att de skulle bli så men fanns bara en tvättmaskin ledig så haha :)

Fundilerar på att se ett avsnitt av Ally McBeal nu, sen blir det nog sängen. Sovis till 11 imorn dock :)
Fundilerar även på att köpa ett The Sims spel från walmart haha. Det händer ju att man inte har så mkt att göra här och det är ju stenkul haha. Men vi får se, det var inte så farligt dyrt men det gäller ju att prioritera ;)

 

Hoppas ni sover gott där hemma, det ska jag med göra om några timmar :)

Kram på er!



ännu ett försök till att äta nyttigare =) Det här är gott dessutom.

 


Kommentarer
Postat av: emma

åhhhhhhhhhh instant oatmeal! jag levde på det i yemen haha (tackar min roomie ashleigh för det), så gott! speciellt den där smaken med maple & brown sugar, mums. du får ta med några såna till mig när du kommer hem igen haha :)

Postat av: jojo

Haha jaaaa det är ju supergott!!!:) Jadå jag ska ta med mig några haha :) Ska nog gå och göra en nu bara för de ;)

2009-11-03 @ 05:07:48
URL: http://johannapavift.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0