6-3

Ännu en vinst! En bra vinst!
Spelade mot Western som är ett bra lag, både stora tjejer som är bra inside och bra guards och skyttar.
Men vi spelade verkligen superbra!!!:) Vann med 20 tror jag.

Såg killarna spela mot Rocky's JV sen och de vann med typ 50..

Hade Shoot around 10 imorse, sen Perkins och sen en runda med nail pro, dollar tree och starbucks. Sen byta om till hallen, kolla matcher o spela själv :)

På dollar tree står jag vid godis-hyllan, så går en okänd man förbi och säger "good luck tonight"
Först fattar jag inte riktigt vad han menar men sen ba jahaaaaa taaaaaaaaack! (fast på engelska dåå)

Sen frågade han om jag letade efter min energikälla på godishyllan...
ehhhh hehehe jovisst skrattar jag och springer iväg. 
Det är nog första gången jag har blivit igenkänd sådär haha... 

 

Förresten, på tal om godis. Alla här undrar om vi äter jättemkt "Swedish Fish"-godis i Sverige och när jag säger att vi inte ens har swedish fish i sverige blir de ju jätte besvikna. frågan är ju då, VARFÖR heter det swedish fish?

och varför har inte vi det i sverige? det är jättegott ju, haha.

 

Nu ska jag gå, puss o kram skumbanan

 

 

Update: Okej, har gjort lite research på hela den här swedish fish-grejen (det är en stor grej här!) och tydligen ska det vara en amerikansk variant av malaco-fiskarna. Men alltså, de smakar ju inte ens lika.... inget är likt förutom möjligtvis fisk-formen.

Fan va bra, nu kan jag ju hela sveriges godis-historia. vem vet när man behöver den?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0