5-3

Vann matchen mot Little Big Horn!

Första halvlek vara katastrof, vi låg under länge men ledde med 5 i halvtid.
Andra halvlek var bra, det slutade med att vi vann med 87-50....

Så från 5-poängs ledning i halvtid till vinst med 37 haha.

Fick spela kanske 5 min, hade 3 poäng, nån assist oså.

Skrev ju igår att jag trodde vi hade Shoot Around kl 10 imorse... jag sa till pavi och gabbi att jag trodde de va 11 men pavi var väldigt säker att de var kl 10, och när tror ni det var? joooo, 11! Vi hade ju kunnat sova en timme till! haha, men men ;) imorn är det 10 iaf!

Imorn spelar vi mot Western Wyoming som är ett mkt bättre lag så vi har absolut inte råd med en sån kass
start men de ska vi inte ha :) Killarna vann med jättemkt mot Oglala men de va kul o se dem spela (första gången jag såg dem spela mot ett annat lag)

:) Såg nyss slutet på Nuggets - Knicks och Melo hade 50p..... han e galen

Nu ska jag duscha sen sova, tagga för en till vinst imorn!:) PUSS



har nog blivit ett nuggets-fan... haha. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0