2012

Vi har 3 år kvar,
så känns det just nu.

Vi åkte till bion, bestäma att vi skulle se The blind side.
Men de fanns bara enstaka, spridda platser kvar där så då säger Gabbi "då ser vi 2012 istället!"

"EHHRRRMM ursäkta mig men det finns någon i sällskapet som har lovat sig själv att ALDRIG se den filmen..."

tänkte jag då, och syftade på mig själv.

Under de 2 första timmarna ville jag gå hem, men under de sista 10 satt jag ändå med ett leende på läpparna så de var väl inte sååå hemskt. Men om det nu skulle hända så skulle ju inte jag och mina kära ha sån tur direkt.

 

Om ni vill veta vad jag mer gjort idag så har jag kollat på utbildningar i Sverige. Man kan ju faktiskt plugga och spela basket i Sverige också, och det alternativet känns egentligen bara bättre och bättre för varje gång jag tänker på det. Inte alls så att jag ångrar att jag åkte hit, absolut inte! Det är ju typ det bästa jag gjort, men ett år kanske räcker? Det kanske är lika att plugga "på riktigt" hemma?

 

Jag vet inte, de känns bara som att man är så fruktansvärt långt hemifrån. Man behöver ju kanske inte bosätta sig i Luleå igen men i Sverige iaf.

 

Haha förresten, vet ni om filmen Have you heard about the Morgans? kommer ut i Sverige?

Såg reklamen för den idag, verkade som att det var ett par som blev tvungna att åka iväg på "semester" som typ straff eller nåt (fattade inte riktigt inte), och vart tror ni de hamnade?

..JO, i WYOMING!

Staten gud glömde eller? Haha oh vad vi skrattade. Neee inte vara negativ, de är bra här juuu:)
Just nu är campus tomt dock. ALLA har åkt hem för thanksgiving, men några är iaf kvar, typ killarnas lag som har träning varje dag och alla de som kommer långt bortifrån. Men ja, tänk er att det är såhär tomt nu....

..tänk då under julen. Haha, de kommer ju va jag o gabbi all by ourselves i 2 veckor!
Men jag klagar inte, vi hittar nåt att göra!

Nu ska jag snart sova, ska gymma imorgon kl 10 och sen kl 12 så åker vi till våra host parents och firar thanksgiving eller vad man nu säger.

Ledsen för ett megalångt inlägg.
Nu ska jag se om de är nå hannah montana på tv och sen sova, hehe.

LOVE




Kommentarer
Postat av: fanny

i två veckor hinner du GOTT OCH VÄL komma hem!!!!!!!!!!!!!



!!!!!!!!



!

2009-11-26 @ 11:34:08
Postat av: johanna

haha ahmen betalar du eller? :P

2009-11-26 @ 19:09:33
URL: http://johannapavift.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0