115 i bänkpress

Asså jag känner mig så himla stark här!
Idag körde jag liksom 3 x 8rep bänkpress på 85!!

Benböj så maxade jag 180, Lat. Pull downs tar jag 85 osv.....

Men sen vet jag ju, innerst inne... att jag kanske inte är så stark....

...eftersom man måste dividera alla vikter med 2.2 för att få kilo. Men det skiter jag i.
Jag tar ändå 115 i bänk. Hör ni hur coolt de låter eller?

Jajo, nu är klockan nio. Har lektion om 1½ timme.. Har en torktumling som jag måste hålla reda på snart, hade lifting 7 imorse. Åt nyss oatmeal med färska hallon. Var inte riktigt lika gott som det låter, misslyckades en aning med tillagningen.

Nej nu ska jag nog gå och kika till tvätten... Hade maaassor med tvätt idag!
Kisses and Hugs!

Kommentarer
Postat av: Pa

115 i bänk måste man kommentera - håller med om att det låter grymt bra. Man inser hur starkt våra hjärnor är programmerade. Kram Pa

2009-11-17 @ 21:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0