0-2

Ja, det blev en till förlust. vet inte med hur mkt men nånstans mellan 13 och 20 skulle jag tippa.

De här tjejerna var ENORMA. De hade 3 stora svarta tjejer lätt över 1.90 och 100 kilo.
Och jag är störst i vårt lag. (och jag spelar ju som inte så mkt heller haha)

Men men, bara att komma igen!!! Det här laget är rankat 8 i landet så de är ju helt okej. Bra att få spela dehär matcherna nu så vet vi vad vi måste jobba på och sätta ribban högt, lagen i vår sub region är ju inte såhär bra så det är ju superbra att få spela mot dehär innan :)

Fick spela ungefär lika mkt som igår. Det gick ändå bra, hade någon steal och offensiv retur och så.. Gick ju inte att göra så mkt inside mot de där monsterna men men!

Nu ska vi snart äta middag och sen vet jag inte riktigt vad som händer, kanske disney-night i dawne och gabbi's rum?

Ledig dag imorn, träning måndag och tisdag, sen på onsdag åker vi på air fore i colorado springs!!! can't wait!!

:) Kram på er




Kommentarer
Postat av: Alina

Hej du! =) har du haft en bra helg sötnos? =)

2009-11-08 @ 01:16:06
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Postat av: Pa

Hörde på rasdioreferat från matchen, det var coolt! Johanna Eriksson from Sweden!!!Pa

2009-11-08 @ 10:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0